top of page


ROM – om å føle seg som en del av noe større
Har du noen gang stått under en stjernehimmel og følt deg liten og som en del av noe større på samme tid?
Det gjorde jeg mange ganger den vinteren da ROM ble malt. Jeg var nemlig på nordlysjakt!
for 5 døgn siden1 min lesing
bottom of page